Kurs Us Forex Gem 2008


14 comentários: aku pun yakin nak pergi kursus ni sebab sifu lan buat LIVE TRADING .. kalau tuan punya blog kata lucro 95, aku kata lucro 100 sebab aku xpernah kalah comércio lagi guna kaedah MATH GEM sifu Lan. (Ada la loss tapi tu memandai2 sendiri nak scalping-sedangkan sifu xbagi scalping) nak untung cepat, sediakan modal besar. Memang xdinafikan, kalau kaedah org lain, memang boleh untung lagi cepat dan lagi besar..tapi kalau kalah kalu, menangis kalau kena margem Call..lagi cepat rugi. Jangan não encontrou besar hari ni tapi tutup akaun esok hari. Biar modal kecik, untung kecik tapi konsisten..daripada sem soltar besar tapi x konsisten, kejap untung, kejap rugi..hati pun x tenang. Destacado yang kecik pun bila dihimpun, akan jadi bukit..just sabar, disiplin dan JANGAN TAMAK aku trade sebulan, modal permulaan (xpayah tau la) kembang 2.03 kali ganda..skrg dah bbrp bulan. Dan aku dah berkira2 nak berhenti kerja..tumpu pada trade. Nampak kecik kalau modal USD100ia akan jadi USD203 dalam masa sebulan. Tapi kalau anda mula dengan USD 1000USD2030.tanung terjamin 1030, xde dok risau kalah trade. Kalu modal USD5K plak atau USD10K macamana nak kembangkan modal setiap bulan 203 tu aku punya strategi pulak la, com base em kaedah sifu..Ni kisah benar ye..kalu korang kan kata aku promover, xkisah. Janji aku dah buktikan apa yang di ajar oleh sifu lan tu. Kalau korang ni jenis genius, memang pandai baca market, berani taruk nilat lot besar (nak cepat untung jadi kaya) kira terrer gile, xpayahla pergi..nanti korang kata kelas sifu aku ni lixo plak macam ada satu forum tu dok kutuk teknik GEM..maybe diorg semua tu dah taraf Dewa Forex ..xpela .. tapi kalau korang pun xpasti apa yang korang buat bila trade, lebih banyak rugi dari untung, pergilah kelas tu .. x menyesal punya dengan syarat ikut segala apa yang diajar. Aku xtau apa pun pasal forex sebelum pegi kelas tu. Mas bila tamat kelas 2jam pastu aku terus comércio ao vivo e não encontrado malam tu. Sampai sekarang aku x pandai baca mercado, tapi aku tau aku masuk ikut mana pun aku akan selamat dan akan close post comércio tu dengan 60 pips dengan kaedah sifu. Salam. Saya nak tanya lah..teknik gem math ni akan dapat 60pips setiap kali post ke atau mungkin kadang 20p atau 30p Dia ada tak set TP dan SL lagi satu..berdasarkan pengalaman saudara, Empat jam..atau hold lebih dari satu hari tkasih atas info..berminat nak join, jadi survey dulu..tq novamente. Para Ida, Salam kaedah MATH GEM 2008, poder dos memangs. 60 pips sehari memang di jamin. Ik kisah ko tunggu brpa geléia. Kalo market laju, maka cepat lah dapat untung, kalo sebaliknya memang lambat lah juga. Tua Sifu Roslan recomenda troca guna PDA (samsung i780 ou htc touch cruise) sebab kita boleh bawah pi mana kita nk pergi janji ada line. Kalo pakai laptop ou computador leceh lah duk depan computador seharian. Tpi apa pun terimah kasih dgn Sifu lan telah mengajar ilmu yg memang berkesan. Kalo tak yakin lagi, pergi la ikut kursus. Rugi kalo tak pergi hehehehe. Salam..boleh tanye sikit..awk guna kaedah matemática gem kan..bagaimana awk modalidade 2000 boleh jadi 4000 dlm sebulan..sayepun guna kaedah matemática gem juga modal saye 2000 lucro de tapi hanya 1000 sebulan ..boleh bagi dicas sedikitsaye estudante gem Juge .. nak tanye lagi..saye PDA samsung omnia 2..dh instalar mt4 kt pda..mcmane nk sistema de transferência matematica de matemática dari komputer ke PDA saye boleh tunjuk entreaberta ... dulu aku belajar jugak dengan sifu ni..tapi lama - Lama..kamu akan tahu la teknik ni adalah ciplak teknik orang..amp kamu akan merasa sakit nya..just jaga2..teknik ni bahaya..buat pesquisa balik kt google salimi..guru kpd roslan. Askum .. ada beberapa perkara penting yg mungkin beliau hanya tahu teori saja tapi diari segi pratikal mungkin blm lg .. dlm dunia investimento ini apa yg paling penting adalah comércio secara tanpa berkehendak..tapi dlm keadaan mcm mana sekali pontuação insyallah kita tetap blh lucro . Airlaut1974gmail salam. Blog não encontrado. Blh bg nombor sifu roslan x. Tq aku pernah kecundang dgn teknik ni..tak tau nak kata apa, aku pernah contato cikgu roslan ni tnya..aku kena marah pulak. Takpe, bukan rezki. Teknik ni memang bhaya..perlu berjaga2. Kepada bekas pelajar cikgu roslan, jgn sembunyi kan kenyataan. Tolong bangsa2 kita lain sama. Terima kasih slm masih trade lg skrg slm masih trade lg skrg Obrigado por sua ótima publicação. É realmente muito informativo e realmente útil. Por favor, continue postando. Obrigado novamente. 23traders teknik ni mmg bahaya. Tapi saya masih lagi pakai sehingga hari ini. Nak pakai teknik ni mula2 kene tgk candelabros morubozu dulu. Baru boleh masuk entrada em ordem pendente. Kalo nak review live trading saya login accn. 62652309 senha do investidor. Servidor arpt6it: instaforex-demo buat masa ni saya pakai demo dulu sebab real accn saya mc. Di sebabkan gbpusd mmg par yang gila. Par gbpusd mmg kene pakai hedging kalau nak profit. Baru minggu ni saya pakai balik teknik ni. Kali terakhir pakai tahun 2011. As-Salaam Alaikum. Este blog é o mesmo que o cikgu Rosalan teve Matemática GEM2008Home Kurs Rupiah, Dólar Dan Valuta Asing Lainnya Kurs Rupiah, Dólar Dan Valuta Asing Lainnya Warning. Argumento inválido fornecido para foreach () em homeanalisatpublichtmlwp-contentpluginsindokursyatkurs. php na linha 732 Aviso. Argumento inválido fornecido para foreach () em homeanalisatpublichtmlwp-contentpluginsindokursyatkurs. php na linha 768 KursRateNilai Tukar Rupiah Indonésia (IDR), Dollar Amerika (USD), Dolar Austrália (AUD), Dollar Kanada (CAD), Dolar Singapura (SGD), Dollar Hongkong (HKD), Riyal Arábia Saudita (SAR) dll. Banco Indonésia, Banco Mandiri, Banco BCA, Banco BNI, Banco BTN, Banco Arta Graha, Banco CIMB Niaga, Banco Commontwealth, Banco Danamon, Banco Ekonomi, Banco BII, Banco Mega, Banco OCBC NISP, Banco Panin, Banco Permata, Banco Sinarmas Dll. Kurs dollar. Rupiah dan kurs valuta asing lainnya biasanya di update setiap hari kerja oleh Bank ybs. Perhatikan tanggal dan jam atualização terakhir yang dilakukan oleh banco tersebut, karena nilai kurs selalu berubah-ubah dari waktu ke waktu, walaupun pada hari yang sama. Lakukan konfirmasi langsung ke bank ybs bila Anda ingin melakukan transaksi atau penggunaan dados. Data kurs pada tabel dibawah ini bersumber dari website Banco BCA, Banco Mandiri, Banco BNI, Banco Danamon, Banco Panin, Banco BTN, Banco CIMB Niaga e Banco BII. Kurs Bank BCA

Comments

Popular Posts